Základy manažérskych zručností
Kurz pre tím leaderov a tých, ktorí sa ocitli 😃 alebo si vybrali rolu manažéra
Manažment je remeslo ako každé iné a dá sa naučiť.
Pre koho je workshop určený?
Určite by si ho nemala / nemal vynechať, ak:
👉 Už máš svoj tím na starosti ale sú situácie, kde by ti pomohla sada manažérskych nástrojov.
👉 Cítiš, že v dosahovaní tímových výsledkov máš rezervy a pomôžu ti skúsenosti iných.
👉 Vieš, že tím dokáže dodávať lepšie výsledky, ale nevieš, ako na to.
👉 Začal/začala si viesť tím alebo si novo menovanou manažérkou/manažérom.
Termín
6h v dvoch blokoch
Miesto
Odkaz je dostupný prihláseným účastníkom
Cena
Čo sa dozvieš a čo si odnesieš?
Praktické a veľmi kondenzované rady z mojej praxe i absolvovaných školení.
- Základné pojmy ako zodpovednosť, sebavedomie, moc, dohoda, loajalita.
- Čo je cieľom riadenia z pohľadu manažéra.
- Komunikácia
- Kedy je komunikácia efektívna.
- 3 zlaté pravidlá komunikácie.
- Rozdiel medzi pracovnou a osobnou komunikáciou.
- Pravidlo formulácie zadania práce v štruktúre čo/prečo/ako.
- Tipy a využívanie spätnej väzby.
- Zadávanie práce
- Ako súvisia emócie s výsledkom.
- Ako zadať prácu tak aby pracovník poznal, kedy má hotovo.
- Tipy motivácie, ako ich zvedomiť pracovníkovi a využívať na dodanie výsledkov.
- Práca s tímom
- Poznať svoj tím, tímové role a ich využitie na dodanie výsledkov.
- Skupinová dynamika.
- Postup riešenia konfliktov.
- Situačné riadenie s ohľadom na motiváciu, komunikáciu i formu zadávania práce.
- Krízové riadenie - základné princípy.
Čo sa očakáva od teba?
- Otvorená myseľ.
- Chuť a energia si naučené čo najskôr po kurze vyskúšať vo svojej praxi.
- Aktívna účasť = aktívne vyjasňovanie si preberanej témy v priebehu školenia napríklad formou reformulácie, ako to chápeš ty, vlastnými slovami.
Prečo by si mal absolvovať toto školenie?
Ak máš v danej roli prax:
- Iný pohľad ti poskytne nové vhľady a uvedomenia na problematiku, o ktorej si myslíš že ju máš zvládnutú.
- Pripomenieš si nástroje, ktoré máš uložené v mysli, ale nevyužívaš ich.
- Zažiješ AHA momenty, kedy ti zaklapnú súvislosti toho nového a toho, čo už dávno vieš.
Ak si v danej roli nová/nový:
- Dostaneš sadu racionálnych a ihneď použiteľných nástrojov.
- Získaš väčšiu sebaistotu, alebo naopak pokoru, podľa toho ako si teraz nastavená/nastavený.
Prečo si vybrať mňa?
Ponúkam to najlepšie zo svojich skúseností a praxe projektového, líniového a C-level manažéra za posledných 15 rokov.
Vybral som to hodnotné zo svojej praxe vo firmách ako Logos, NESS, Ataccama, DataArch i uLékaře.cz a skombinoval so znalosťami získanými na ročnom manažérskom kurze.
Toto všetko som pripravil v stráviteľnej forme a vybral to dôležité.
Naviac
Ak budeš chcieť, prepojíš sa z ľuďmi, s ktorými sa môžete navzájom inšpirovať a byť si oporou i po skončení školenia.
Bonus k tomu
Dostaneš k dispozícii šablóny na postup riešenia konfliktu a štruktúru, ako zadať prácu nováčikovi - v 1. kvadrante situačného riadenia. Vrátane praktických ukážok na 2 príkladoch.
Teším sa na teba!
Stanislav Valášek
Prečítajte si podmienky účasti na kurzoch a seminároch.